Co zyskasz dzięki szkoleniu Google Analytics?
Na szkoleniu nauczysz się przede wszystkim na jakie elementy i wskaźniki zwracać uwagę aby poznać dobrze lub źle wykonaną pracę. Dowiesz się jakie zakładki powinieneś przeglądać, czym jest konwersja i dlaczego to od niej zależy ile możesz zaoszczędzić na kampaniach które prowadzisz lub które są dla Ciebie prowadzone.
1
Naucz się oszczędzać analizując kluczowe wskaźniki
2
Dowiedz się jak oceniać dobrą lub złą kampanię
3
Poznaj sposoby monitorowania efektów
Zobacz, jakie efekty możesz uzyskać
Zainwestuj w edukację i zyskaj nawet 200% więcej ruchu!
Kup terazDla kogo jest to szkolenie?
Kurs Google Analytics skierowany jest zarówno do osób, które są na stanowisku menagerskim i właścicieli. Dzięki temu nauczą się oceniać dobrze lub źle wykonaną pracę marketingową przez pracowników lub agencję, które ich obsługują.
Szkolenie Analytics jest tez świetnym rozwiązaniem dla marketerów czy osób IT, które chcą nauczyć się ustawiać konto i ty samym analizować konwersję.
Dla właścicieli firm
Dla managerów marketingu
Dla pracowników działów it
Dla młodszych specjalistów seo
Dlaczego powinieneś właśnie teraz zoptymalizować swoją stronę?
50mld zł
Wzrost sprzedaży e-commerce
Wartość rynku ecommerce w 2019 roku to 50 mld zł.
20%
Szybki rozwój internetu
Każdego roku rośnie o 20%.
Optymalne inwestycje
Razem z nią rośnie Twoja konkurencja! I koszty, jakie będziesz musiał ponieść.
Jak wygląda szkolenie
Co zawiera szkolenie?
Moduł 1
Jak wykorzystać analytics?
32 min.
Moduł 2
Analiza źródeł ruchu
25 min.
Moduł 3
Analiza kampanii Ads
32 min.
Moduł 4
Monitorowanie najpopularniejszych podstron
25 min.
Moduł 5
Co to jest konwersja i jej analiza
32 min.
Moduł 6
Jak analizować dane
25 min.
450 zł brutto
Kup teraz